Sunday, October 11, 2009

lima perkembangan terkini.


satu.
kuliah da start. secare rasminye hari ni. kuliah tige hari seminggu; ahad, slase, kames (yay!). tp kelas pukul 8 smpi 8 (woh!). basically gi kelas skang hanye nk dpt rentak, blaja tapaham mende (waa), die ckp dlm bahse arab. dan ade gak bahse inggeris di arabkan (virusat adelah jama' muannas salim kpd virus).


dua.
seperti post di bawah. kami sudah berkerajaan baru. jd sudah tidak tinggal di asrama rumah selangor. jemput2 lah datang ke kerajaan baru kami di bawabah thaniah. ade byk kueh raye mesia sbb housemate sume baru blk dr mesia (hehe).


tiga.
sesi kuliah baru sudah tiba. jadi bertambahla lagi penduduk melayu di mesir ni. patu dak2 baru smpai ni menyebabkan bertambahla ahli2 alumni hira' di mesir. timbul la cadangan untuk menubuhkan aliph cawangan mesir (haha). - ni hanyalah karutan sahaja.


empat.
sudah sebulan setengah penuh tidak bermain bola. hari jumaat lepas adelah hari pertame sejak 20 ogos (2 hari sblm pose). ni menjadi rekod mase paling lame tidak bermain bola dalam sejarah hidup wan hilmi. (50 days without football, hoh! sendiri tapecaye, hanye di mesir bole buat)


lima.
tahniah kepada AJKT baru BKASM. semoga dapat menjalankan amanah dengan amanah dan ikhlas.

1 Response to Lima:

  1. mama, modah and i LOL gak baca post ni, hehe, cite la lagi :D

Copyright 2008 tulisan ini . All rights reserved.

Template By: Hive Designs Ported By: Theme Lab. Blogger by akOOgle