Friday, March 16, 2007

[mlm senin]
Kwn: "teman aku amek ic kat masalam, patu wat akaun bank kat pkns, duet aku sapot"
[pagi slase]
Kwn: "tuka plan.. jom pi mid.. aku nk bli brng.. duet tambang aku sapot, gune duet ko lu"

aiseh.. nk smpi situ pun aku tapasti.. (note: aku ade rm 5 jer waktu tu) fikir², las² terigt aku kpd bas rapid kl tuh.. tiket bole dipakai smule.. aku pun pergi mid.. dlm perjlnan, aku pun terpiki.. berjln ke kl bwk rm5 sbnrnye da cukup.. tiket pergi balek rm2, makan rm3 - tu klo x mkn nasi goreng thai ngan neslo ais la.. mkn roti canai sekeping ngan teh panas bole la.. nek bas rupenye skang lebeyh murah berbanding baya tol + minyak kete.. bile aku smpi kat mid, aku jumpe membe aku..

Aku: "duet pegi balek aku da setel.. ko blanje aku mkn nasi goreng thai je la.. hehe"

0 Responses to 5 Ringgit ke KL:

Copyright 2008 tulisan ini . All rights reserved.

Template By: Hive Designs Ported By: Theme Lab. Blogger by akOOgle