Sunday, October 21, 2007

[sblm cuti]
monolog: aku nk bwk blk buku ni, buku tu dan buku ni.. aku akan blaja sungguh² cuti ni. takkan jadi cam cuti² sblm ni. insyaAllah..

[tgh cuti]
monolog: ish.. biler aku nk blaja nih? ish.. xper.. jgn risau, cuti lame lg.. sok luse bole lg.

[dah habes cuti]
monolog: alamak cuti da abes, aku x blaja langsung.. arghh..

"weyh, ko blaja x kat umah?"
"mestila... tak. semangat jer bwk blk buku byk2.. haha"

satu realiti yg ramai org - terutamanya dak laki - alaminya..

+++

terase seperti menghampiri penghujung. uish.. sedih, sebak, hiba, risau dan bermacam lagi perasaan bercampur gaul di dalam diri ni. mmg manusia lebih mudah mensyukuri sesuatu apabila kehilangan nya.

sebetulnya, sebelum menghampiri saat itu, ada sesuatu yg perlu ku tempuhi. jika tidak kerana bende ini telah meracuni pemikiran segenap manusia, pasti aku mengelak mahu menghadapinya. dek kesukarannya. wahaha..

"kita kene tunjuk yg Islam ni boleh menhadapi segala cabaran. dan cabaran kamu semua adalah SPM yg akan kamu hadapi nnti. tunjuk kan Islam boleh. ini lah dakwah kamu..." ~ kate cikgu PQS

baik cikgu. doakan kami.. huhu~

this blog will hibernate. approximately 5-7 weeks

0 Responses to Prapering to hibenate. . .:

Copyright 2008 tulisan ini . All rights reserved.

Template By: Hive Designs Ported By: Theme Lab. Blogger by akOOgle