Saturday, February 9, 2008

sungguh dusta jika aku katekan yang aku tiada mase untuk membuat post baru. sedangkan aku hanya dok umah menghabeskan beras dan ternak lemak. jarang sekali, (ulang suara) amat jarang sekali aku keluar umah..

"blogging ni hakikatnye utk penulis mencurahkan karya diorg.. ataupon pengembara menceritakan kisah² kembara mereka.."


ish.. terpikir juga aku. aku bukanlah seorg karyawan yg pandai mengambil hati pembaca menghayati bait-bait tulisan aku. juga bukan seorang kembara yang fikirannya berjalan seiring kakinya. aku sekadar dok di negara sendiri, lebih spesfik lagi, dok di umah sendiri.

tapi apa salahnya. sesekali aku ingin berkongsi. kerana ilmu tu kekal dengan menulis. terkadang tulis bende lain, tp org paham lain dan tercetus ilham yg kemudian mengubah dunia. sungguh itu hanyalah angan-angan


hari ni, 9 febuari 2008.
bagi mereka yang menyambut hari jadi, selamat hari jadi! semoga amalan seiring usia.
bagi yg anniversery, slmt ulang tahun! semoga rumahtangga kekal bahgia.
bagi yg baru dpt bayi, tahniah! didiklah dengan kalimah tauhid.
bagi yg baru lulus JPJ, tahniah juga! ingat, anda mampu mengubahnya..
bagi yg kehilangan insan tersayang, takziah. moga Allah menggantikan nya dgn yg lebih baik.
bagi yg kalah pertandingan, x pe. bole cube len kali.

Tapi klo 9 Febuari mengingatkan kembali kisah silam yg sedih, maaf..

0 Responses to Post 9 Febuari 2008:

Copyright 2008 tulisan ini . All rights reserved.

Template By: Hive Designs Ported By: Theme Lab. Blogger by akOOgle