Sunday, October 12, 2008


sebelum itu, makluman awal, post ini bukan post emosional. haha. dan mungkin hanya segelintir yang faham.
sejak kebelakangan ni, saya duduk di rumah bersendiri. bila mana saya buka komputer, tiada langsung online user di YM!. saya mula menjadi bosan. mula termenung². tekenang kan saat muda² dulu. ya, saat muda² dulu.

ini kisah beberapa bulan lepas. tapi sudah terase seakan sudah berabad lepas.


begini kisahnya;
meo ke wan
"wei, nnt ade *event*. jom pegi!"
"jom!"
wan ke hasip & syek
"wei, wei pegi *event* jom!"
"tadehal. jom!"

bile tibe harinye. izad berjalan ke umah meo. bwk kete kancil puteh meo. amek syek dan hasip. kemudian dtg amek aku. lalu berangkat lah kami ke *event*.

dlm 5 bulan bersame. itulah skrip same yg belaku. dan sekian lame, beberape kompilasi dikumpulkan.
  1. kisah kancil - kenari - waja. "gempak do driver. sungguh skilfull"
  2. "wei aku nk masjid kat maghrib. patu trus gi konsert"
  3. "ni nak utube kat maner?"
  4. Falcao. (plng tatahan, wahaha)

anatare *event*: Futsal KL5's, jln² di putrajaya, malam gemilang hijrah dll.



sekarang sume sudah besar. mengejar cite-cite masing. doktor, aktuarists, pakar it, bioteknologist, arkitek.
apekah ini merupekan episod terakher? atau hanye episod terakher season 1? nantikan.

1 Response to k.a.m.i - last episod (?):

  1. mungkin kita berlima sahaja yg paham

    dewasa nanti kita buat lagilah *event* begini dan mencipta seribu satu kompilasi

Copyright 2008 tulisan ini . All rights reserved.

Template By: Hive Designs Ported By: Theme Lab. Blogger by akOOgle