Monday, December 24, 2007

Hari ini,
aku tersedar satu perkara,
rupenye blog aku sudah setahun umor nye,
manfaat ape yang aku dapat drpd nya pon aku tatau,
moga ada - biar sedikit daripada tiada


Hari ini,
teringin nak
berjalan, bermusafir,
harap dpt terus menjadi muslim konsisten,
hati tetap atas jalan yang lurus,
dgn bantuan seorang penolong,
dan juga sedikit firasatmukmin ku,
aku duduk dan beriman sebentar,
melakar sebuah kehidupan,
moga dapat bersama berjalan di routeofreedom,
di 'bumi' ini.

Hari ini,
aku dapati ramai yg berminat utk berkongsi,
berkongsi ilmu, berkongsi pengalaman,
agar dapat kita bersama menjalani kehidupan,
bersama kembali menegakkan yang benar,
bagusnya terasa,
moga bersama mendapat manfaat.

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

"eh, makin ramailah buat blog"
"tuh la, tumbuh cam cendawan"
"boleh wat bines nih"
"bisnes pe?"
"design kan blog diorg.. haha.."

0 Responses to Hari ini:

Copyright 2008 tulisan ini . All rights reserved.

Template By: Hive Designs Ported By: Theme Lab. Blogger by akOOgle